نقاط مشترک


بعضی وقتا حس میکنم که یکی باید باشه
 که بغلش کنم و یه دل سیر گریه کنم
 یا یکی که لااقل دستشو محکم بگیرم و باهاش دردل کنم ...

ــ روزای این چند سال اخیر چقدر مثل اون بعضی وقتاست ...

نظرات 4 + ارسال نظر
حمید رضا پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 09:54 ب.ظ http://p30power.com

با سلام
می خواستم نظرتان را در مورد تبادل لوگو بپرسم
با تشکر
بای

پسر بس جمعه 17 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 04:47 ق.ظ

ارش جونشو برای وطنش داد
تو چی ؟
یعنی اون شونه هر کسی باشه؟

حامد شنبه 18 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 12:34 ق.ظ http://naslesabz.persianblog.com

سلام /// خوبید .. بازگشتت مبارک... و حالا ان طرف چه می شود /// در مفصل مرثیه دل دیوانه و آرش کمانگیر.... جالب است ...موفق باشید

منم آرش کمانگیر ... ! سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 04:08 ق.ظ

بعضی وقتها فکر میکنم چقدر حس عجیبیه تو خونه ای که یه وقتی تو ش زندگی میکردم مهمون شدم ... ! بعضی وقتها فکر میکنم بعضی از خونه ها لیاقت من نبوده برای مالکیت ... و بعضی وقتها فکر میکنم خدا شکر که مهمون خونه ای شدم که لایقش توش ساکنه ...
آرش عزیزم ... ؟ مهمون نمیخوای ؟

به نام پدر بهشتی ام،
به نام پدر خوبم.


درود بر تو ای آرش پاک و درود بر تمام اعتقادات مقدست
.....
خیلی می خواستم ازت تشکر کنم به خاطر روح بزرگت
........
خیلی دوست دارم با هم در ارتباط باشیم
............
و روح لطیفت و احساس کنم

سپاس
آرش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد